5.04.2013

Inspiration.

 
 

Jag är så inspirerad av den här tjejen just nu. Hanna Wessman. Så duktig! och faktum är att hennes stil kryper mer och mer under skinnet på mig, även om det ligger en bit från min egen. Jag gillar verkligen när jag blir inspirerad att kliva utanför min egen comfort zone. Jag är sugen på något nytt! Det var många år sedan jag tittade på Äntligen hemma men nu längtar jag till varje gång Hanna ska vara med. Jag gillar hennes modiga sätt att blanda färg och opretentiösa styling och att allt hon gör känns så Hanna. Dessutom verkar hon vara en sån skön och härlig person.
Jag håller på dig Hanna!

I am so inspired by this girl right now. Hanna Wessman.  So good at what she does.  Fact is that her style is creeping more and more under the skin of me, even if it's far away from my own style.  I like her courageous way to mix color and unpretentious styling, and everything she does feels so Hanna.


All photos by Hanna Wessman / Hannas Room



3 kommentarer:

  1. Eller hur! Hon är grym. Fullkomligt äskar hennes stil! ÄH har fått ett rejält lyft av att byta inredare. Heja heja

    SvaraRadera
  2. Åh söta söta fina du! Tack! Blir så vansinnigt glad över vad du skriver! Värmer verkligen att höra och särskilt när det kommer från någon som man själv gillar så! Stor kram på dig och jag hejjar på dig me;) Du är grymt duktig Josefin!
    Hanna

    SvaraRadera