9.05.2013

Kapellgränd 6B.


Åh vilken lägenhet! Till salu just nu, ägare är Artilleriets grundare, och det syns ju minst sagt.
jag är helt tagen. Så otroligt inspirerande och underbar, den fina stylingen känns verkligen personlig och opretentiös. Jag älskar allting med det här stället. Och hur perfekt den skulle vara för mig och Emma vill jag inte ens tänka på! 60 kvadrat, södermalm, ett riktigt sovrum, ett riktigt kök, ett riktigt vardagsrum och framförallt, tillräckligt stor för att börja tänka på en tredje familjemedlem. GE MIG! 

What a cozy apartment! I'm blown away. So incredibly inspiring and wonderful. The lovely styling feels so personal and I love everything about this place. And how perfect it would be for me and Emma, I don't even whant to think about! 60 square feet, Södermalm, a real bedroom, a real kitchen, a real livingspace and above all, enough room for me and my sweet Emma to start thinking about a third family member. GIVE ME!

1 kommentar: