6.27.2013

Summerbreak.


Sommarlov! Imorgon är det semester. Så ljuvligt. Hoppas hinna med en vända till nån härlig ö i Grekland, lite sverigeturné i hyrbil och någon lat vecka på landet. Men jag börjar med en vecka i Barcelona med min finaste Emma. En resa som går ut på att bara strosa och göra stan, hänga på uteserveringar, äta och dricka gott. Massa glassar i solen lite strandliv, och en lång lista på resturanger som ska betas av. Som vi ska njuta! Jag har varit där en gång tidigare så jag känner till stan lite grann, men jag mottager mer än gärna tips på gömda skatter eller måsten! Hit me.

Jag tar en lite paus här under Juli men är tillbaka med nya krafter och inspiration i höst. Det händer  spännande saker redan i Augusti så det ska bli kul att komma tillbaka! Mer om det efter sommaren..

Känner jag mig själv rätt så kommer jag uppdatera under hela semestern på instagram. Välkommen att följa mig där! @20kvadrat

Allt gott till er alla fina läsare. Önskar er en underbar semester!

 Tomorrow my summer holiday starts. So sweet. I begin with a week in Barcelona with Emma. A trip that's is all about walking around, eat ice creams in the sun and have a lot of good food and wine. Oh we will enjoy it! I've been there once before so I know the town a little bit, but I would be more than happy to receive any good tips on hidden gems and 'must-see' places! Hit me.

I'm taking a little break here in July but I will be back with renewed energy and inspiration in the fall. Some exciting things happening already in August so it will be fun to come back. More on that after the summer ..

I will update during the summer on instagram. Feel free to follow me there! @ 20kvadrat

All the best to all of you sweet readers. Wishing you a wonderful holiday!

Photo 1 Kristofer Johnsson 2, 3 Amanda Rodriguez pinterest/ Summer

5 kommentarer:

  1. Have a great time in Barcelona. I stayed there for a year..You will love it. Look forward to your return for more inspiring work.

    Enjoy your summer break!

    SvaraRadera
  2. Åh va härligt med Barca! Älskar! Missa inte the black cod på Parco. Står inte på menyn så ni måste be om den:) Boca Grande och strandrestaurangerna nedanför hotel W är grymma! Kramar och ha en härlig sommar!
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Ha en fantastisk sommar fina Josefin! Många kramar! Anna

    SvaraRadera
  4. Låter underbart! Ha en fin semester!

    SvaraRadera
  5. Enjoy your summer! Love your blog.

    SvaraRadera